Kom inte tillbaka!

Det snöade här i söndags!! Det la sig på marken till och med! Men nu är det borta, *puh* och det är bäst för snön att den håller sig borta för vi kände ju alla att VÅREN var på väg! Nothing can come between me and the spring!
Är det ens lagligt med snö i april?

Solens strålar skymtar fram då och då... det kan nog bli en fin dag ändå!
Tråkigt att jobba i eftermiddag bara. Ööööken!!!

Igår mötte jag upp Frida i stan vid halv sju då jag slutat och så tog vi en promenad hemåt.
Så mysigt att prata med henne! Vi har vart bästa vänner sen evigheter och känner varandra ut och in =)
Hoppas du vet att du är GULD värd vännen!


Dessa bilder är tagna på Liseberg sommaren 2006.
Jag och Frida har som tradition att alltid åka dit minst en gång varje år.
Och visst har vi kul!! Höjdskräcken har en speciell plats i våra hjärtan.
In more ways than one =)

Det jobbar nämligen alltid snygga killar där och så var det där vi såg Alexander Skarsgård!
Det var så sjukt! Vi var insnöade på Hundtricket och hade skämtat om någon timma tidigare
att det skulle vara coolt om Alexander och Linus var där samtidigt som oss!
Du kan förstå att våra ögon höll på att trilla ut när Skarsgård verkligen stod mitt framför oss!

Vi har redan börjar smida planerna inför 2007 års trip... 

    

image48

Puss och Kram hela dan! 

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin