Lååååååång Fredag!

Guten Morgen Allesammen!

Världens kortaste blogg igårkväll... det ska vi ändra på nu.
Och här ska du få höra: LIDKÖPINGSBOR - Tråkigare folk får man leta efter!

Men vi hade kul igår ändå på Stadt! Trots att det var muppigt folk och snygg-torka... Eller ja, det fanns ju en "gammal godig"... I'll tell ya'll a secret: I've got the hots for Fornarina! *Fniss* Mikaela är nog den enda som fattar... eller ja, Tess och Natta oxå efter igår =)


Påskafton imöra... Hallå mina vänner, vart tar tiden vägen nånstans? Det går så fort nuförtiden, lite skrämmande faktiskt. Jag tar en toffifee på det.

Förhandlade nämligen till mej mitt påskägg idag istället, och o'boy var det fyllt med godsaker?
Jääääääääääss det var det! Toffifee, chokladkulor från Lindt och annat smått och gott! Men inga punch-kottar i år... Noooooooooooooooooooooooooo! Vi måste leta vidare, jag ger mej inte! Ingen påsk utan punch-kottarna!

Söndag, fast det är fredag. Ingen riktig fredags-fika alltså... usch, jag vill inte tänka på det!
Men jag har ju givetvis Klick! vid min sida och det blir förstås en fika i eftermiddag ändå.
2 söndags-fikor istället... jaa, inte så illa kanske.


Undra vad man ska hitta på idag förresten, ut och köra lite bil kanske... träna på "backa runt hörn".

Herregud, om det finns nån där uppe så hör mej nu: Låt mej slippa detta hemska fenomen på uppkörningen!

Åh jag har ju glömt att berätta för er att jag köpte 2 par nya skor i veckan! Ballerina och ballerina är modellerna på dom... den ena sötare än den andra! Svarta med vita prickar och en cute rosett! Vill använda nu på en gång!!


Äntligen!! Tack sis för att du ledde mej rakt till denna underbara låt!
Jag ryser varje gång SAAB:s reklam rullar på tv.n...

*Frida Öhrn - Release Me*


Jag känner på mej att det kommer bli en lång fredag idag! *Asgarv*
Pözz!!


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin