Trött!

Hej På Er i det långa landet falukorv!

Slitsamt att jobba helg... jag avskyr!
Men nu är hälften gjord. Och om det kommer regn imorn, vilket dom tydligen "lovat", så lär det bli en lugn dag. Får sannerligen hoppas på det iaf! Stress, stress och stress - det är det jag hatar!

Halv sju redan. Shit pommes frittes! Slutade halv fem och vart har dessa knappt två timmar tagit vägen?
Satte mej ute i solen när jag kom hem från jobbet och läste Aftonbladet. Sen har jag i princip bara städat ur och fyllt på nytt rent vatten i min glasskål... den med ljuslyktorna i du vet.

Ikväll blir det hämtmat från Roma! Mumma!! Är sugen på en kebabsallad!
Ska strax iväg faktsikt. Börjar kurra lite i magen...
Såg allt dom två stora påsarna inne i skåpet med nötter som mamma köpt idag oxå... snacks framför tv.n senare ikväll med andra ord!! HURRA! =)

Dagens sista:
Nu har jag bokat min alldeles egna biljett till Gessle i sommar!
Jag och tjejerna i Göteborg den 21 juli!! Längtar redan!

Lev väl! Puss och Kryddmått

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin