Trötter

Det är mitt officiella namn ikväll... gäspar och gäspar har jag gjort ända sen jag kom hem från Nathalie tidigare idag. Vet inte alls vad jag har gjort med den tiden men ibland är det skönt att bara få vara =)

Det var jätte härligt väder i Vara i förmiddags. En riktig hetta! Jag och Nathalie tog en stadsrunda i solen efter att vi käkat frulle och senare hakade även Anders på. Vi käkade lite glass oxå innan mitt tåg rullade in på perrongen.
Väl hemma i Lidköping vandrade jag runt som en annan pack-åsna... Skulle handla lite stuff på Hjertberg innan bussen gick hemåt 13.15.
Mohahaha, på tal om Hjertbergs - kom och tänka på nu när Mikaela skulle skriva ett mess till mej om att hon vart där inne och stavade fel så det blev Hjertbert istället =) Hilarious! Jag garvade jätte mycket då! Det var kul...

18.26... OC om 10 minuter.
Jag sätter upp Skövde på "Hold". Känner att dragningskraften mot min egna lilla säng är alldeles för stor ikväll.
Men nu har jag en ny idé - kanske tar en roadtrip imorgon istället =) Vad tycker du om det sis?
Du skulle visst ringa mej fick jag höra... hmm, när tänker du göra det? Mitt i OC kanske? =)

Undra vad jag ska smaska på ikväll? Eftersom jag har pastasallad kvar för en månad framöver så känns det väl mest logiskt att äta det igen.. men vadå tråkigt och äta samma mat två gånger samma dag? Eller?
Äschan päschan, det är ju gott! Fast blir jag sugen på något annat så är det bara att gasa iväg med silver-pärlan dit magen tar mej... =) Den som lever får se!

3 minuter kvar... men jag är väl i princip klar ändå va?
Har jag glömt något?
Jaha, om jag hade kul på Kronan igår?
JAJJEMÄN!! As always! Mycket folk och mycket dans!
Vi har alltid så kul där och Natta har blivit en riktig rocker!
I like =)


Peace Out Brothers!
image68
Make Love not war!

Do your thing:
Postat av: Mika

Du är så kul, jag menar, jag är så kul. Eller VI är så kul! Jag skrattade just så jag fick ont i magen.

2007-04-29 @ 23:54:55
Postat av: Mika (igen)

Btw, "vare gott eller?" Med glass alltså? =)

2007-04-30 @ 00:40:08

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin