♥ Bumbi - ingen vanlig björn

Hmmm, jag börjar tro att det inte alls är någon hundvalp vi fått hem utan mer en tyrann av något slag.
Jag är halvt ihjälbiten. Skönt att odjuret sover =)

Idag är det tänkt att jag äntligen ska få tummen ur arslet och skriva mitt CV. Min syster omfattade det hela med ett ord - BLÄ! Det ordet tycker jag känns rimligt. Jag ser inte alls fram emot att knepa ihop något positivt självgott brev... men bara man kommer igång så knappar man nog på tangenterna av bara farten.

Skulle behöva komma igång med träningen igen oxå. Har ätit väldigt onyttigt sen jag kom hem från Maggan... *Harkel* =) Höst-schemat är som tur är igång på F&S. Nya roliga pass som jag måste prova! Aerobics och dans! Yeeehaaa! I like that kind of stuff!

13.37... Nu vaknar nog Bumbi snart. Bäst jag passar på surfa klart på nätet innan det är dags att agera slitstycke igen. Wish me luck =) Hahahahahaa!

Sweet*


Do your thing:
Postat av: Egoina

tack så mycket! haha, ja det kan jag tänka mig :)


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin