♥ Cheers Mate!

Eftersom gårdagens besök på stan gick ypperligt bra gjorde jag ett nytt försök idag.
Mitt armband gick nämligen sönder igår (innan jag öppnade flaskorna...) och jag vill ha ett nytt, helst likadant. Nu var just dessa armband slut på Guldfynd men dom skulle komma in igen *Puh*. Jag kan ju dock inte komma ut tomhänt ur en affär så jag köpte nya örhängen istället. Tappade ju en av mina ringar när jag var ute på galej för ganska längesen nu, så det var ett behövligt köp =)

Appropå galej, vi hade en ganska skoj kväll igår... jag och min Gaylord. Jag menar, så kul det nu kan bli i Lich. Är dock besviken på "kärringen som inte kan blanda drinkar". Men impad av "hon som kunde göra en Caprinoska"! Det var jävligt bra =)
Vi körde galet med Ping Pong, but it wasn't the same without Matilda! Well Well... vi ska nog ha suttit den där serven tills Reunion! Hahahahaah!!

Härlig combo huh? =)
image297

Kiss Me
image299

Mika fixar ;)
image300


Do your thing:
Postat av: Karin

trevliga bilder:)

Postat av: Mikaela

The "knocked-up" girl insåg precis att grupp 11 har sina första bar-runda NUUUUU!!!

2007-08-25 @ 23:31:06
URL: http://www.BeautifulLife.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin