♥ Congrats Peepen!

Varför börjar alla dagar i Lich med sol? För att sedan övergå i moln? Annoying!
Jag har dessutom fortfarande ångest över vilken mobil jag ska kasta pengar på... Efter mitt besök hos Elgiganten i fredags stod det klart att någon mellan W850i och S500i skulle det bli. Men nu har jag alla tre på tapetet igen. Alltså även W660i. Jag orkar inte med sånt här. Jag brukar vara den som vet vad jag vill ha. Den som väljer snabbt och står fast vid sitt beslut. Nu är allt grus. Jag vill ha en klockren telefon!

Idag hade jag planerat in Danspass på schemat, men det var visst först imorn. Hmm, kanske tar en skön promenix ikväll istället då. Måste verkligen skärpa till mej och börja träna igen. Var ju så duktig innan sommaren happend =) Fast först ska jag äta en kanelbulle...

♥ Idag fyller min peep Mika år! 20 bast Gaylord, rusa till bolaget! =) Hahahahaa!!
Säg ett GRATTIS till henne vettja vänner! ♥

... slut på blogg för tillfället ...



Här kommer en liten förklaring till varför jag ÄLSKAR One Tree Hill =)
Har du några minuter över? Bli då lite kärlekskrank... det är jag =)


Låten i detta klipp är sååå fin! Jimmy Eat World - May Angels Lead You In!

Brooke är såå himla fiiiin! Jag beundrar verkligen henne.
Om man nu kan beundra en tv-karaktär utan att låta helt retarded? ;)
Hon har vuxit genom hela serien och blivit så jäkla stark.
Förutom när förhållandet med Lucas spricker... men vem orkar vara
stark när det kommer till KÄRLEK?



This is super-sweet toooo =)

See Ya!

Do your thing:
Postat av: sanna

Ha en fin dag!

Postat av: Karin

hehe mm vi såg den riktiga surströmmingsbukren på ica nyss och den såg EXAKT lika dan ut:p

2007-08-27 @ 17:19:29
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Karin

nej faktiskt inte..:) cubus å vero moda!

2007-08-27 @ 19:20:19
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Mikaela

Thanks honey =)

2007-08-27 @ 22:57:45
URL: http://www.BeautifulLife.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin