♥ Hola!

Shit pommes frittes. Imorn aker vi hem.
2 veckor kanns som 2 dagar. Nu kan jag saga precis som alla andra: Fucking SKOJ! (Eget ordval dock)
Det kanns lite vemodigt att det ar slut. Jag kommer sakna Magaluf. Och vad ska gora nar jag kommer hem? Pratade med mamma i telefonen nyss. Hon sa att jag nog borde ta mej till Arbetsformedlingen pa mandag - hmm, kul. Seriost, Arbetsformedlingen. Nej, jag kanner icke ka du sager! (Blev det ratt Mika??)
Det forsta jag ska gora ute i vimlet ar iaf att bestalla nagot javligt klurigt av Kronans bartenders och nar dom inte vet vad det ar ska jag skratta. Fast mest ska jag skratta at  Gabriels. Hur ar det mojligt att inte aga en shaker? Far man ens kalla sig "bar" da? Jag tror det ar olagligt.
Nej mina vanner, jag ska ta over Lidkopings nattliv nu! Bakom baren alltsa. Pa den andra sidan ar jag redan kung! =) Bortsett fran alla tokigheter man gjort pa Stadt... Inga situationer namnda!

Hjalp, tiden gar. Maste sluta... Vi har iaf idag gjort alla prov och nu vantar DRINKTAVLING!
Ikvall ar det avskedsmiddag.

Kommer som sagt hem imorn!
Puss och Kram!!

Do your thing:
Postat av: Therese

Hej mina vänner! Så ni kommer hem båda två?! Jag saknar er här, lidköping är inte det samma utan er!! Hoppas ni har haft den bästa tiden i ert liv där, haha klyschigt! =D vi syns här hemma, hör av er!! Pöss&kramar hälsa mika

2007-08-11 @ 12:49:02
Postat av: MoggMaster

Välkommen hem

Postat av: Karin

åå härligt! berätta, hur har du haft det?
jag är så sliten efter den här veckan.. cityfesten, utgång varje dag, känns bläää idag:(

2007-08-12 @ 15:51:03
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin