♥ Jag skulle verkligen vilja sola!

Det är så gott när solen värmer huden. Då mår man prima! Men nu har jag ju lilla Enza att tänka på. Hon sover visserligen mycket men då passar jag ju på att sitta här =) Men när hon vaknar nästa gång ska vi gå ut och njuta lite av solens strålar!

Gårkvällen med tjejmiddag var mysig. Vi vräkte på med både god mat och efterrätt - friterad banan med vaniljglass! *Mumma* Det var faktiskt längesen jag åt det. Brukade alltid jag och Frida göra på våra födelsedagar när vi var mindre. Hihi, då gick vi till Kinesrestaurangen här i stan och mumsade. I miss that kind of stuff...

Tess och Jag!
image287

Mika och Natta!
image288

Do your thing:
Postat av: anna

va fin du är på bilden =)
de där stövlarna lät snygga, skulle jag gärna vilja se.
har en ganska behaglig torsdag men förkylningen blir bara värre. usch
kram på dig!

Postat av: Schyler

Fina bilder :)!

2007-08-23 @ 16:07:59
URL: http://schyler.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin