♥ Kunde solen bestämma sig?

Regn... Sol... Mulet... Hey You! I want SUNSHINE!!!
Ge mej!!

Funderar på att besöka doktorn snart. Men jag känner mej ändå bättre nu i kroppen. Det är alltid värst när man vaknar, då känns det som att man har en temperatur på 45 grader och att man ska svimma i vilket ögonblick som helst. + en massa trevligt snor som vägrar komma ut.

Magaluf-sjukan

... ja jag säger då det. Men oxå: Det var det värt!

Vad ska ni göra idag ute i världen? Jag har väl inte så mycket på g. Ska äta lite strax. Ta en fika efter det. Kanske kolla på en bra film. Hahahaha, jag har förresten en ny box att plöja igenom nu =) Syrran hittade älskade Roswell till mej i USA. Har redan säsong 1 och 2 men endast på videoband, och vilket årtal lever vi i nu igen?

Pözz och slemboll

Do your thing:
Postat av: Karin

förstår det, men du kan läsa dem om och om igen


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin