♥ Strandad Säl?

Go'morgon... eller jag menar Go'kväll.
Kände mej en aningens trött efter fikat, lite frusen oxå... kyligt ute på altanen när det blåser som det gör. La mej därför på Enza's täcke och lapade lite sol. Drömde mej bort till Magaluf Beach, intog till och med den strandade säl-positionen. Åh så gott det var! Vaknade nyss dock... men det var en mysig "powernap" som jag behövde. Ibland är det bara läge helt enkelt för att gå i ide.

Så nu är det plötsligt kvällen. Sista sommarkrysset om 30 minuter. Tänker mysa till det ordentligt med revben ikväll, fasen vad gott det ska bli! Fetaost, sallad, brie... och så godis till efterrätt! =)
Ska man se på Shrek 2 kanske? Gulliga filmer faktiskt. Ice Age är oxå en goding! Ibland vill man ryckas med i fantasins värld och glömma vardagen för en stund. Jag vill "glömma" Magaluf just nu. Idag har det varit en kass (?) dag med massor av minnen... Det är svårt för mej att sluta tänka. Jag är en tänkare. En ny grupp har landat idag.


Tillsist, Ping Pongen vi pratade om: 
Stampa Med Leroy! Tillåt dej själv att garva! 
(Jag länkar alla klipp eftersom jag inte vet hur man lägger in dom på bloggen. Någon som vet?)

Trevlig Lördag Sugarpie!

Do your thing:
Postat av: anna

jag hade en trevlig kväll..trots förkylning med melrose place marathon msat trots tjocknoja åt jag massa mackor och goodis...damn
haha
kram!

Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-08-26 @ 11:37:18
URL: http://www.FashionWay.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin