♥ This Year My Gift Is You!

Vad pågår? Idag upptäckte jag att klockan som befinner sig på mobilens yttre display blinkar. Nåja, hela mojjen blinkar förstås inte men prickarna mellan siffrorna gör det. Sååå, vilken planet har jag bott på det senaste året?

Testade danspasset på Friskis! Det var skoj!! Jag som älskar att dansa hade dock svårt för att ta det lugnt. Så jag blev ansträngd och väldigt varm... mer än vanligt. Helt kry är jag alltså inte men snart är Magaluf-sjukan botad! Får man tro...

Jag saknar Ali, mina amigos. Ändå står dom här brevid. Fingrade lätt på dom tidigare. Jag har nästan glömt alla tricks. Let's see... vad kommer jag ihåg? Fourarm-twist typ. Och kanske Bubble-cut. Min shaker tynar bort. What kind of a bartender am I? SKÄRPNING!

Nu längtar jag alldeles förträffligt mycket efter Roswell. "A Roswell Christmas Carol", det mysigaste avsnitten av dom alla skulle jag gissa på =) Maria sitter i Michael's knä och säger - This year my gift is you!
*Suck* Nädå, jag är inte alls kärlekskrank.

image284

image285

Vi hörs imorn Vänner!
 Natti Natti


Do your thing:
Postat av: anna

va bra att passet var kul!
hoppas du får en god natts sömn och vaknar till en underbar onsdag! kram!

Postat av: sanna

ha en fin dag

2007-08-22 @ 07:44:53
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Karin

hehe inte jag heller

2007-08-22 @ 09:29:02
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Beata

Ja verkligen, det blev jättemysigt.

2007-08-22 @ 09:55:25
URL: http://beatas.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin