♥ Tillbaka till verkligheten

Ja, det känns som att det gamla börjar komma tillbaka... Men allt som far runt i mitt lilla huvud är att jag vill tillbaka till Magaluf och festa på Grabbarna Grus! (Kanske go wild igen som på avskedskvällen... hahahaha!)

image256


Har vart hos Arbetsförmedlingen idag. Ska tillbaka imorn när jag skrivit in mej här hemma. Usch! Jag vill verkligen inte blanda mej in med dom dära... Får klump i magen!

Frida är påväg hit nu. Ska bli kul att träffa henne! Vi ska busa med Bumbi =)
Hon sover just nu. Är som gosigast när hon är nyvaken... annars riktigt jävlig! Hahahaah!

image255

Återkommer senare idag med mer pics från Barskolan!!
Puss Honey!


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin