Sitter här i sängen med kramp i benen. Det får jag alltid när jag jag ska envisas med skräddaren framför datorn =) Danspasset var skoj även idag. Skönt med en annan form av träning. Man är fri och the hole point är att man ska släppa loss! Vara kaxig, attitude ;)

Jag ska strax krypa till kojs och kanske låtsas att jag är en alien. Helst med superkrafter. Då skulle jag kunna stänga och öppna dörrar genom att hålla ut handen mot dom, jag skulle älska Tabasco och dessutom kunna återuppliva people från de döda. Mycket behändigt.

God Natt!

Do your thing:
Postat av: Lillefot

Haha, du har grym fantasi du ;)
Och jag känner i princip likadant ibland. Kanske har något med våran småstad att göra, hehe! Eller så är vi lite smålika helt enkelt! Tack för fina ord! Ikväll går tåget och jag är skiträdd. Kommer sakna bloggen och alla andra bekvämligheter. Ha det bra tjejen.

Postat av: Karin

mm jag ÄLSKAR dans:)

2007-08-29 @ 11:03:21
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin