I fell asleep and dreamt a litte something on the Irish hills...

image720

Läcker, right? Använde mina bartender-skills igår och servade pappa med Irish Coffee. Diggar inte direkt det rosa sugröret... men man får ta vad man har i den egna hemmabaren  ;)

Ikväll blir det massa julmys! God mat och uppesittarkväll  :)

Eftersom jag lovat att färga mammas hår och även slinga, spelar jag just nu in One Tree Hill! Lägger mej i soffan sen och njuter, kan behövas då jag vart helt åt helvete idag... vet inte vad det är med mej. Lite småfebrig, ont i magen och ingen aptit... men jag SKA vara frisk tills imorn!!

Pözz!!

Do your thing:
Postat av: Tobias

svar: de låter perfekt :D ha en bra kväll!!

Postat av: Linda

Mums såg gott ut;)

2007-12-23 @ 22:15:05
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: anna

åh! såg ju underbart gott ut!

kramar och god jul gumman!

2007-12-24 @ 01:01:21
URL: http://pyttis.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin