I sista sekund!

Ska strax åka in till stan snabbt med mamma men när jag komme rhem lovar jag att jag ska påbörja min sammanfattning av året! Har inte funnits tid till detta helt enkelt  :)

In the meantime: Här är mitt horoskop i Veckans Klick!

Kärlek Du har tur i kärlek så det gnistrar om det, allra mest runt nyåret men hela veckan präglas av en direkt orättvis vind i seglen. Har du en rival får denna något att gråta över.

Ekonomi Du oroar dig mycket för ekonomin. Det är egentligen bara på nyårsafton som du kopplar av helt och hållet.

Glamour En härligt glittrig vecka avslutar 2007 och påbörjar 2008. Du njuter av glamour och flärd i alla former.


Sounds pretty great to me  ;)
Hej Svejs!


Do your thing:
Postat av: Mikaela

Låter ju som ett bra horoskop =)

Postat av: :]

Jag vill lära sammanfattning :D Precis som du kan göra hos mig, mer eller mindre.

2007-12-30 @ 17:48:09
URL: http://lillefots.blogg.se
Postat av: bownii

hej! nej tyvärr...den fanns int ei mindre storlek...överhuvudtaget var det JÄTTE svårt att hitta den kjolen på någon GinaTricot..men ja köpte ett smalt bälte som ja ska ha kjolen med..få se om ja lyckas någon vidare! hur går det själv med din nyårs outfit?

2007-12-31 @ 00:18:00
URL: http://www.bownii.tjejsajten.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin