Du är en Gudinna!

Fri som en fjäril

Grattis Emelie!

Du klarade det!! Nu har du gjort teoriprovet !! Åh, det känns så skönt!!
Imorn ska jag fira med semlor till mej, mamma och pappa! Det blir en fredagsfika som heter Duga =)

Igår var det Alla Hjärtans Dag... Dagen som numera går under namnet "Årets mesigaste dag"!
Och ja, det finns en mening med min negativa inställning. Men den ska vi inte slösa tid på nu... låt oss bara lämna ämnet med en ytte-pytte förklaring till det hela - Tonårsförälskelser och sprit!

Nu ska vi äta pannkakor här hemma och sen ska jag ringa mina fina och planera en mysig filmkväll imorgon. Hoppas vi kan få ihop nåt skoj!
Blir ingen utgång på Stadt men det gör inget eftersom jag ändå ska till Kronan nästa vecka igen!!
Ansträngde mej rejält för att fixa ledighet följande söndag... Nej det gjorde jag egentligen inte, skickade bara ett fånigt sms och sen var saken biff! Så nu har jag bestämt att det ska bli röjj den 24.e!!

 Ha det underbart! Over and out //Emelie


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin