Emelie Quality Time

Tjoohooo!

I måndags hade jag min Emelie-dag! Fixade naglarna, duschade, var ute och gick och sysslade med annat gott som gjorde susen för själen =) Man borde ha flera sånna dagar och vilken dag passar bättre än en när man är ledig??

Jag känner dock på mej att det inte är någon bra dag för Emelie idag... Eller tycker du att det var en bra idé att cykla hem från jobbet när det är -6 grader ute och blåsigt? Jag hade motvind och snöflingor i fejjan hela vägen... ordet panikattack kändes ovanligt bekant i det läget!

Kanske var det bara ren otur idag när jag klämde armen mellan två backar Coca Cola?
(Nej, jag vet inte heller hur det gick till...)
Och var det mitt fel att handtaget på påsen gick sönder så att allt ramlade ut på golvet??


Nu ska jag försöka laga lite mat och stilla hungern i magen. Sen ska jag åka över till Frida en sväng innan träningen. Hon har fått för sig att jag ska klippa henne... jag ska nog inte berätta för henne om min så kallade otursdag! =)

Till sist måste jag bara säga att Scrubs är världens roligaste serie!! Jag tittade på några avsnitt igår från första säsongen och skrattade mej blå!

Turk: - "Dude, you won't even know she's here.
Except she laughs at stupid stuff sometimes and that kind of makes me laugh.
It's stupid because it's so stupid."


Butterfly   Pussen Emelie


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin