Fri som en fjäril

Tjing!

Nu har det kommit massvis med snö hos oss igen! I can't help thinking it's kind of cozy... men som vi alla vet kommer snön säkert att försvinna fortare än du kan säga banana-hammock.

Om en timma sitter jag (förhoppningsvis) på bussen på väg in mot stan. Jag ska till körskolan, som vanligt these days... efter det jobbar jag tyvärr. Tycker inte om att jobba eftermiddag på onsdag, eftersom mitt medelpass på F&S blir lidande då. Nu måste jag och mamma åka dit kl 20.00 ikväll och det är tråkigt!! Dessutom måste jag spela in både OC och What about Brian!! Och jag kommer inte hinna se på något av dom idag eftersom jag måste duscha när jag kommer hem. Gud varifrån kommer alla måsten??

Jag längtar såååååååå tills jag får körkort! Och framför allt tills jag klarat teoriprovet! Då kommer jag vara fri! Fri som jag borde vart nu efter skolan o allt... Men nu är det inte långt kvar! =)
Fattar du hur det kommer att kännas för Emelie att vara fri?
Jag har inte varit fri (på det sättet) sen jag var typ 8 år gammal och lekte med ponnyhästar här ute på gräset. Aaaah, tänk den lycka man ägde när man var liten - man hade inga problem, mamma gjorde allt åt en och man hade en helt sommarlov på sig att inte göra någonting!!

Fri som en fjäril Sockerbulle

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin