I Think I Think Too Much...

Butterfly
Har du funderat på någon gång varför du egentligen bloggar?

Jag bloggar utav flera anledningar men kanske framför allt för att det får mej
att må bra och för att det hjälper mej att få perspektiv på saker och ting.

Ibland är allt bara helt upp och ner och då känns det skönt att få skriva ner sina
tankar och få ut lite känslor.

Så känns det just nu... Jag funderar mycket på mej själv och på min omgivning.
Vilka man kan lita på och vilka som finns där för en i vått och torrt.
Jag tänker på framtiden och vart jag står om ett år.
Jag vet att jag ibland tänker för mycket but that's just the way I am...

Hur som helst, i fredags var det dags för en mysig tjejkväll med Frida, Tess och Nathalie.

Vi möttes upp kl 18 utanför Lidköpings "it-ställe" - Hjertberg (asgarv) och shoppade det som behövdes till en kyckling/pastasallad och sen lånade vi Tess systers lägenhet och tittade på Let's Dance samtidigt som vi godisfrossade och pratade om livet. Det var jätte kul att träffas allihopa och bara slappa medans vi umgicks =) Jag är så glad att jag har mina tjejer och hoppas på en livslång vänskap oss emellan!!
När vi lämnat av Tess hos Joakim åkte jag och Frida till donken och köpte glass och Nathalie köpte med sig mat hem... Efter lite krångel med bilen för Natta (igen) så vinkade jag och Frida av henne och så mumsade vi i oss våra Flurry's mitt ute i skogen och pratade lite om allt som är och det som varit.

One Tree Hill strax så jag hoppar iväg men vi hörs säkert imorn, då är jag ledig!!
Det skulle sitta fint med riktig Emelie-Quality-Time =) Pözz!


I've got a few things to deal with but I'm sure everything will be fine if I just give it some time...


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin