L'Amour Á Trois

Hej Alla Fina!


Idag är det måndag och jag skulle haft en skön ledig dag... men vad har hänt? Jo det är kris både här och där på jobbet och förstås ska en go ó gla tjej som jag ställa upp i ur och skur!
Kände dock att det var rätt okej denna dagen eftersom jag tog ledigt igår och det är ju bra att tjäna in dom timmarna jag förlorade. Skulle ändå åkt in till stan idag med tanke på körlektionen och så fick jag mej lite välbehövd motion när jag tog mej i kragen och gick hem från jobbet!

Och nu över till helgens bravader!

Fikade mysigt med vännerna på Söder i fredags. Längesen man satt där och tjötade strunt nu =)

Längtar tills deras uteservering tittar fram... men längtar jag till våra bord och stolar? - Not so much!

I lördags kom dagen jag suktat efter i hela 2 veckor: Snygg-Erik på Happy Place!!
Har inte så mycket att tillägga om kvällen förutom att det var KUL =)
(Det finns saker att berätta men jag VILL INTE!)


Jääää!


Igår var jag och mor och far och hälsade på min syster i Skövde. Resan dit tog dock längre tid än vi planerat då vi efter några minuter in på "heldevägen" ser en bil som mosat i diket... inga allvarliga skador men vi stannar tills ambulansen kommit. Man ska verkligen ta det försiktig på vägarna nu när det här skitvädret har landat!

Nu blir det tv-mys i sängen innan det är dags att somna in... har en lång dag på jobbet imorn och ytterligare en sådan stinkbomb på torsdag! Men sen efter det vankas det ledighet i 4 hela dagar!!


178038-11


178038-10     
 

178038-12

Pözz!

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin