Sötnos på Happy Place

Heeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Kronan i lördags... jag och mina tjejer var taggade och vi hade jätte trevligt!
God mat, läckra drinkar, fina vänner och så min otroligt braiga nybrända party-skiva i cd-spelaren!
Det kunde inte gå fel med den kvällen!

Och kan du gissa vad Nathalies små läppar formade för ord precis när vi klivit in genom Kronans entré??
- Erik kommer hit den 24.e!!
Va?? Är det SANT? Vi måste dit!!

Japp, så nu sitter jag här och ler lite smått fånigt! Längtar såklart dit =) Men aktar mej very carefully för att inte låta som en tuggummi fjortis med världens crush på killen... Because that's NOT what's going on here!


Jag vet inte om min kamera fortfarande strejkar. I'm to pissed off to find out. But here's a little something to cool you down (at least for the moment)!

Jag och Tess

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin