WOWsingen

Hey You Beautiful Day!

Min sommar är packad och klar! Bartender-utbildning på soliga Mallorca! Aah, jag kan inte få nog av den sköna känslan!! Jag har inte haft några bekymmer om vad som ska hända sen efter utbildningen heller för det löser sig ju alltid, brukar det heta.
Men nu i veckan har jag faktiskt haft lite ångest och tänkt att fan, det kanske inte alls löser sig! Jag vill ju inte hamna hemma hos mamma och pappa igen efter Magaluf och leva på dom! Disaster för självförtroendet!


Men igår fann jag lyckan!! Eller så fann lyckan mej... Där var den - mitt framför mina ögon... En annons i GP från Göteborg Design. Surfade in på hemsidan igårkväll och insåg att dom har kurser som är som skapta för mej!!
Inredningsdesign!! Som jag har letat efter utbildningar och kurser där man inte behöver kunna skissa som en gud för att få hålla på med det man tycker är roligast i hela världen (typ)! Och dessutom finns det kurser i grafisk design som oxå ligger mej varm om hjärtat... designa affischer, cd-omslag och annat smått och gott som jag är JÄVLIGT BRA PÅ!!!!!! Hahahahaha... första gången som jag verkligen creddar mej själv! Det är fanimej på tiden!


Jag satt där framför datorn och log åt framtiden. God, I was smiling! I was actually smiling at something I really, really wanna do with my life!! Feels like 4-ever! But it sure feels good =) Så nu är planen spikad (nåja, den behöver finslipas). Jag ska stanna på Mallorca som vi tidigare bestämt (jag och min peep Mikaela) och tjäna cash så att jag kan flytta till Göteborg och börja leva mitt LIV!

Hello Sunshine! Oohh, nu kurrar det i magen - dags för fredagsfika! Mmmm, I smell coffee!

Take care!! Och bli nu inte bländad av min fina future, I'm sure you have great plan too...

Delfin

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin