I'm Sick

Buhu... you whore!

Idag är ingen bra dag. Jag har haft ett virus på stämbanden i 2 dagar nu och idag är jag smått febrig  =/  SKIT!
Min arbetsdag imorgon är från 8.00 - 18.30 men vi får se hur det blir med det om febern stiger.

Jag tyckte riktigt synd om mej själv idag på jobbet så jag frossade i en alldeles nybakad och fortfarande varm kardemumma-bulle med vaniljkräm! Det var gott som heter duga, men höjdpunkten var när jag gick loss på årets tredje semla =) Smaskens!
Har lite regrets över det med tanke på att det inte blir någon workout på F&S idag... men va fan - man lever bara en gång och jag gillar semlor! So what? Det är låååångt till Beach 2007 ändå ;)

Nu ska jag vältra mej i self-pity... mamma är påväg hem med glass från donken! Yeeeej!! Jag har världens bästa morsa - bara så du vet!!

See ya - Wouldn't wanna be ya! (Även om du är frisk och jag är en mört)

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin