♥ Besviken!!

Har väntat hela veckan på att KENT-biljetterna ska släppas och när jag loggade in 8.50 blev jag placerad i kö! What the fuck? Man blev ju ombedd att uppdatera sidan efter angivet klockslag!

Nu sitter jag här med två biljetter på en läktare far away... ville haft ståplats! Och dessutom kostar dom 700 spänn var! What to do? Love to go...

Dagens Diss:...
går till Ticnet.se för deras urusla system just idag, just med Kent-biljetterna! Om man vart tvungen att betala med en gång skulle inte alls så många bokat tror jag just vid detta tillfälle. Då kunde jag fått mina ståplatser och vart en lycklig tjej nu!!

Återkommer om min resa =)

Do your thing:
Postat av: sanna

tur att du fick biljetter iaf.

Postat av: Egoina

jag vill också se kent :)

2007-07-27 @ 10:14:06
URL: http://egoina.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin