♥ Bling-Thing!

Igår beställde jag och mamma en jätte söt namnbricka till voven. Den skulle komma på posten och då blev vi riktigt surprisade när den damp ner redan idag! Jätte fin är den men varken min digi eller kamera i mobilen ville ta en schysst bild på blinget. Den är så blank så allt ljus reflekteras, därför blev det navelludd av det hela men jag tror du överlever lite crazy quality... här kommer den, vad tycks?

image191

Ska det bli regn av molnen? Hoppas inte, fast nu har jag nog kommit till en punkt då jag inte orkarbry mej om vädret. Blir det sol ska jag ut och njuta, om inte så stannar jag inne och gör nytta + One Tree Hill 'ar =)

Återkommer!

Do your thing:
Postat av: Karin

å va fint:)
waynes coffee:)
den gick riktigt bra redovisningen!

Postat av: Karin

mm riiiktigt god:)

2007-07-13 @ 13:11:21
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin