♥ Destination Göteborg!

Idag ska vi åka till Göteborg och gosa med valparna som nu måste bli 4 veckor på lördag..? Hmm, ja det stämmer. 4 veckor redan! Halvlek! Shit, återigen... tiden går fort! Känns som att jag jämt tjatar om det  =)

Bio igår!! Ocean's 13 vill du inte missa! Den här triologin med Clooney, Pitt och Damon är klockren. Har älskat dom sedan jag och syrran såg nr 1. Hade mysigt på donken oxå och köpte även godismys till filmen fast vi egentligen var mätta och belåtna =)

image170

Mikaela tipsade mej om att denna snutt på YouTube var apkul och jag måste hålla med henne! Har inte sett en enda av dom riktiga filmerna men det behövs inte... lovar! Check it out:
Sagan om de bannlysta

Sa jag att jag skulle måla naglarna igår? Well, det hann jag inte... whopsi! Ska göra det nu. Tusan vad det kurrar i magen oxå... Lägger in lite bilder här ovan som är värda ett span! Ha de gott!


Do your thing:
Postat av: Sophie

Vill SÅÅÅ se nya Oceans :D


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin