♥ Finally!!

Hej Allihop!!

Förlåt för min dåliga uppdatering... probs med virusskyddet på min dator så nu sitter jag vid den gamla... weird! Är helt inkörd på min laptop nu jöh =)

Igår var jag ute på sjön med familyn! Jätte härligt! Försökte faktiskt blogga från mobilen när vi var på väg ut och jag trodde det gick i mål men det ser jag ju nu att det visst inte gjorde =(
Hur som helst, en dag på sjön med mycket sol och relaxing var precis vad jag behövde! Älskar sånna där spontana dagar när man bara kan göra vad som faller en in, that's what semester is all about!

image201

Dagen avslutades med fest och glamour oxå =) Måndaxklubben var som vanligt varmt och trångt men ack så härligt! Alltid kul att gå ut när det är mycket människor i rörelse!! Måste dock lära mej att "pay no attention to" vissa som antingen är kung eller het... don't ask! =)

image198

image197

image199

Har lite pics i mobben oxå som jag inte fått in än... Det kommer!
Nu ska jag ta en promenad så jag vaknar till innan jobbet. Usch för att jobba!
Idag vill jag gifta mej rik eller vinna på Lotto igen!

Have a great one så hörs vi!! P&K!

Do your thing:
Postat av: sandra

Härligt med semester, att bara veta att man inte har några tider att passa! :)

Postat av: Karin

härliga bilder:)
mitt internet har gått sönder:( kan inte blogga.. ska till hälsocentralen imorgno å kanske få penecillin, kan va bihålorna..
ha en fin kväll!

2007-07-17 @ 18:39:30
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Linda

Hoppas du hade lika roligt som jag hade ;D Roligt att du hälsade, btw.
Skönt att ta vara på lediga dagar. Det borde jag bli bättre på...

2007-07-18 @ 15:06:15
URL: http://solkyss.blogg.se
Postat av: Karin

Han cechkade mig.. å tog en sänka.. normalt värde var 8 å jag hade 26, men det var för lågt för at jag skulle få penecillin eller nåt.. för om mna har bihålsinflammation/bakterie brukar det ligga uååt 70-80 till 100 sådär.. virusinfektion alltså, bara hem å vila.. så nu vilar jag haha
läget bra med dig idag?

2007-07-18 @ 17:45:08
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Karin

jag åker ALLTID på hemsheter som virus, infektioner bakterier o.s.v sommartid.. exakt den här tiden i juli haha alltid nåt skit..
mm bra trött blir man av det iaf.. men skönt att jag inte har nn feber iaf, det kan ju va värre:)
hur blev håret då?:)

2007-07-18 @ 17:53:14
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin