♥ "Häng Over"

Hängig dag det blev utav alltihopa... Känner mej allmänt konstig. Hade ont i huvudet men tog tillslut en tablett och nu börjar det bli bättre. Just idag känner jag mej såhär! Typiskt. Men jag ska väl ut ändå till Måndax tror jag... enda chansen på hela sommaren jööö! Ska inte ta något att dricka, blir en lugn kväll.

Tråkigt när man känner sig sjuk. Har inte lust att göra något. Tänkte mej en effektiv dag idag. Skulle tagit en joggingrunda förut eftersom jag hoppade sista steppen. Men jag tror man ska akta sig för sådan ansträngning när man är ur form... skulle egentligen målat om naglarna oxå. Nu måste jag iaf duscha om jag ska hinna med någon måndaxklubb.

På återseénde!

Do your thing:
Postat av: Karin

hehe nädu,.. nu måste jag hålla i pengarna ett tag.. har ju rätt ful lgarderob också:p men det var jättetrevligt på stan:) hoppas du också haft en fin daG?:)


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin