♥ Honey, I'm hoooome!!

Låt mej sammafatta mina 3-4 dagar i Strömstad med ett ord: R.E.G.N!

Nu över till resans höjdpunkt.. Shopping!

Och på bild nr 1 ser vi två söta linnen från en affär som skapar pirr i magen varje gång jag gör entré! ... Taadaa - BikBok!! Halva priset på det rödmönstrade - vilket kap! =)

image187

Bild nr 2 bjuder på nytt godis tillägnat mitt hår. Bellbox är ännu en favorit på min lista! Här inne hittar jag (nästan) allt jag kan önska mej för att hålla håret i trim.
Var dock tvungen att sålla bland frestelserna idag, risk för att övertrassera kortet annars, eller vänta, det kan man väl inte göra med VISA? Tjoohoooo!
Näää bara skoja, I'm not that dumb. Just shallow =)

image188

Jag drar fanimej en Dagens på bild nr 3. Dom här läckra pumpsen stod och ill-glodde på mej när jag klev in på Bianco. Vi snackar Rådjursögon alltså. Kunde inte motstå, och varför skulle jag?
Funderar dock på att göra dom lite mer Emelie och knycka bort rosetterna i fram.

image189


DAGENS: Feel like a hot damn princess in this shoes =)
image190

Köpte förstås lite annat smått och gott oxå. Men man behöver ju inte hänga ut allt här ;)

Lovade Mikaela att blogga lååååångt idag. Stackarn har väl saknat mej nu när jag vart borta, hihi! Måste tyvärr säga att jag är färdig för sängen sen länge och tänker inte trotsa livets lag... därför ska jag kolla klart på POTC 2 nu. Har fortfarande inte blivit klar med den än fast att jag ändrade mej i sista stund och tog med datorn. Man kan ju tycka att jag borde haft all tid i världen då det regnat Niagrafall men faktum är att jag inte alls haft det. Man kan ju fråga sig hur det gick till...

Just i denna stund befinner sig min syster och hennes kille i USA!
Jag är mäkta avundsjuk! Väntar på att mobilen ska knorra så man vet att dom är välbehållna! Nu har dom 2 spännande veckor framför sig med många häftiga upplevelser!... JAG VILL OXÅ ÅKA DIT JÖÖH!!

Natti Natti!


Do your thing:
Postat av: Karin

men guuud vilka snygga skor! jag är avis nu:)
har du haft det bra?:)

Postat av: Karin

nä men HOPPAS på att dte blir idag nu.. är varje morgon men sen försvinner den.. ska till skolan å ha redosvinsning nu jag.. lite nervs hhee.. slutar elva, tolv tiden sen.. kram

2007-07-13 @ 08:23:18
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Hanna

Fina inköp. Jag blir väldigt avundsjuk på de där skorna.

2007-07-13 @ 12:28:29
URL: http://gustafsons.blogg.se
Postat av: L

fina saker du fick med dig hem :)

2007-07-13 @ 19:50:03
URL: http://notyoujustme.blogg.se
Postat av: Matilda

Gud så snygga pumps! Vad fick du ge för dem?

2007-07-14 @ 19:10:31
URL: http://matildaskrypin.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin