♥ Horoskop-a-holic

Dunder-Hej så här på kvällskvisten!


Har kommit underfund med att jag är väldigt "intresserad" av horoskop. (Ville undvika ordet besatt)
Vet inte om jag tror så himla mycket på dom egentligen men det är kul att läsa och ibland stämmer dom skit bra! Lite spookey faktiskt. Läste t.ex. SOLO's nya nr hos frissan sist, måste vart julinumret? Aa ja vet inte och skit samma, bläddrade såklart fram horoskopsidan först... för att säkert hinna med. Jag menar, nog för att det tar tid att slinga men man hinner knappast läsa ut en hel tidning, eller hur?
Nåja, Vågens horoskop stämde precis in på mej!! Kommer inte ihåg nu vad det stod men jag försöker hitta det på nätet, har inte SOLO en hemsida??

Fast undantag förekommer såklart. Ganska ofta nu när jag tänker på det. Nästan alla horoskop jag läst i dagarna säger att jag har så mycket romantik runt mej och att jag knappt hinner med mina vänner pga detta. Pyttsan.Inte ett enda rosa moln kan jag tala om. Hmm, har veckorevyn och min egna bibel brevid mej (COSMO)... vänta så ska jag slå upp horoskopen och se vad stjärnorna berättar! (Jag är Våg alltså)

♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥

Cosmo Säger:
Ge henne en chans.Venus kan ge fel budskap den 28.e, och få dig att tro att en schyst tjej är en bitch. Singel? Var uppmärksam runt den 11.e - en mörkhårig kille på ett café kan vara den rätte för dig! (...)

Egen slutsats: Det första är lite läskigt, 28.e åker vi ju till Mallis och kanske blir mitt första intryck av någon brud att hon är en bitch. Men då ska jag alltså hejda mej... När är den 11.e? Aha, på torsdag! Ska definitivt ta en fika med andra ord =)

VR Säger:
Den här delen av sommaren blir romantisk. Så romantisk att du riskerar att drabbas av missnöjda vänner och släktingar som tycker att du kunde höra av dej. Själv märker du knappt detta, du njuter av kärleken istället. Inte bara i praktisk form, utan gärna i böcker och på vita duken också.

Egen slutsats: Bla bla blaa, blaha blaha. Mmmm just det, Brooke och Lucas är den enda kärleken jag känner av!

♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥

Jag hittade en Glamour oxå på golvet men den var visst utgånget datum på den. Bad luck att läsa gamla horoskop du vet =) Jodå, jag är vidskeplig oxå... eller vad det nu heter.
Very well, Filmtajm!! Alla dessa övernaturliga krafter om mitt (obefintliga) kärleksliv tar på krafterna. Rullar in mej i täcket och sätter på POTC 2 istället. Have a good one!


PS: Endast "seriösa" horoskop med glimten i ögat gör sig besvär, vanliga horoskop i kvällstidningar dag för dag kan slänga sig i väggen. Jag behöver ungdomlig inspiration i min vardag!!

Do your thing:
Postat av: amelie

jag också, läser alltid horoskop i alla tidningar jag får tag på! riktigt kul och de stämmer alltid!

Postat av: Karin

ah så du tar bloggpaus eller?

2007-07-09 @ 12:16:22
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: skitsamma

fattar du väl själv att det inte spelar roll vart du än är, du kan träffa en person som verkar vara bitch men som är snäll egentligen. dom som skriver horoskop bara sitter och gissar och skriver så mycket brett så att man ska tycka att det stämmer, men egentligen så är det saker som händer alla. som att möta en person? :S vem går på skiten liksom.

2007-07-11 @ 20:49:07

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin