♥ Hunk-Varning!

Ja det kan man kalla det... det visade sig vara roligare att jobba än jag trodde. Iaf under den dryga timmen hunkarna satt ute och fikade! Visade sig oxå att det var samme hunk jag spanat in en gång tidigare =) Jag och girlsen på jobbet blev helt till oss... Hahahahaaa!!! Jag har oxå säkra källor som skvallrat om att han/dom befinner sig på Måndax ibland. Och gissa vad Emelie ska göra imorn? Besöka Måndaxklubben!! Ödet? Nej.

Men det ska bli kul. Jag och Mika är festsugna. Hoppas Natta kan följa med.
Ringer imorn och hör!
Vad händer mer i veckan då? Klipp på onsdag och besöka valparna på fredag! Vill du veta en hemlis? Vi har fått Lurven =)

Om 2 veckor är det röj på Mallis! Guuuuuuuuuuuud!!
Hoppas du haft en skön söndag. Jag tar sovmorgon imorn! Puss o Kram!!

image194
Från midsommar! Riktigt snyggt finger-arbete må jag säga =)


Mega stort PS på det här inlägget: Stod ju i horoskopet om en mörkhårig kille (eller vad det nu va) på ett café... Men mitt café?! AAAaaaaa!!! Datumet var dock fel fast stjärnorna kan ju inte få till allt rätt, right?

Do your thing:
Postat av: Karin

snygg bild:) jo jag har haft det fint men nu har min förkylning tagit om värre än någonsin:( buhuhu ligger inomhus, orkar inte gå upp.. dudå?


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin