♥ HURRA! och annat roligt

Nu har jag skyddad identitet... nåja, nästan. Min dator är säkrad och här sitter jag återigen och myser i sängen med min underbara kamrat! Aaah, life is good =)

image203


Vill ni ha lite roliga pics?!
Här kommer mera partaj-bus från Måndax!! (OBS: Från mobben = dålig kvalité)

image204

image206

image205

 
     Nathalie i sin nya page! Och så jag... igen.


Borde stänga ner och dra täcket över huvudet men jag vill inte sova. Sova innebär snart morgon. Morgon betyder dags att jobba 11 timmar - Jeeeey!  (Not so much)
Kan faktiskt hoppas på regn imorn, men då menar jag regn ända tills klockan är strax över 18.00. Annars måste jag ju ge mej ut och torka bort så fort solen skiner! *Urk* Hellre sol hela dagen isåfall (även om det medför mycket folk)!

Känns som jag hade mycket att säga men det har väl fallit bort eller nåt.
Längtar till Fredag då vi ska besöka valpisarna igen!! Känns förresten som att jag ska bo i Göteborg i helgen. Ska se Gessle på lördag oxå jööh =) Och ev hinna vara hos Frida som har stugan där!

23.11, det här går inte. Jag måste sova. God Natt!!
PS:
Jag har inte tittat på OTH på jäääätte länge! Får abstinens snart. *Måste se sista avsnitten*

Do your thing:
Postat av: Carolita

Godmorgon! Hoppas att din arbetdag går bra. Varför har du inte sett sista avsnittet? Kolla på tv-links där finns det har jag för mig... Jag länntar efter den nya säsongen!

Postat av: Carolita

Svar: Känns underbart att vara hemma igen! Tack det är mina sötishundar som dessvärre är i Chile just nu...

2007-07-19 @ 08:20:33
URL: http://www.chululi.blogg.se
Postat av: Jennie

åh jag vill oxå se gessle :)

2007-07-19 @ 22:29:18
URL: http://knasig.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin