♥ Kvällstankar...

Om 3 veckor har jag och Mikaela sol i fejjan och kjol på oss! Då har vi landat på Mallis och tagit oss an vårt nya liv. Kinda nervous!! Just nu känner jag bara att jag vill ha sååå jävla kul dom här 2 utbildningsveckorna, för att sedan åka hem och förverkliga andra drömmar jag har. Men tänk om man trivs jätte bra där nere och får jobberbjudanden? Once in a life time... eller? Doesn't have to be. GOD! Everything's just so confusing! But I'm only 19 for godsake (I don't need a boyfriend... hahahahahaaa - nånting syrran lärt mej *fliiiin*)

Men vad sa vi igår? Do not be troubled about the future... easier said than done.
Här har du en annan kola att knäcka:
Oro är som en gungstol - man kommer ingen vart med den.
Varför är det så svårt att leva som man lär?
Än så länge är jag tonåring och tonåringar har problem, har jag hört. I höst då the big 2 and 0 trillar in så är jag vuxen. Än så länge behöver jag inte ha lösningar på allt. I just have to go with the flow =)

Vill kolla klart på Pirates ikväll egentligen men familyn blev sugen på Vi hade iaf tur med vädret när den "snuttades" i Sommarkrysset. Någon form av filmkväll blir det hur som helst.

Have a great evening you guys!

image182

PS: Kan man ha en förebild som inte finns? Isåfall har jag det! Brooke är min idol =)

Do your thing:
Postat av: Carolita

Vilken Brooke?
Vi har pluggat i Chile all den här tiden, har visserligen massa tid kvar oxå..

Postat av: Karin

nä de är stränga i sthlm iaf säger mamma..
haha mobilen ramlade ner när jag pratat i den.. men nu funkar den igen:) hoppas du haft en fin helg nu!

2007-07-08 @ 10:47:24
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin