♥ Lördag

Good Morning Beautiful!

Okej, morgonen har passerat. Det är förmiddag nu. Om några timmar ska vi iväg på konfirmation. Hey, now that's a way to spend your saturday! Tur att solen inte lyser idag faktiskt. Hade fått panik om jag suttit i en kyrka istället för att sola. På tal om sola. Det är den här bikinin då ra, en finfin bikini från H&M som jag tror att jag måste ha!! Har sneglat på den jätte länge men undvikit att köpa för jag har ju redan 2 nya iår. Men den har naglat sig fast i mitt huvud. Så vad ska jag göra?

Klockan slog just 12.00, bäst att duscha. Annars kommer jag inte bli klar i tid. You all know how it goes =)
Hann förresten inte titta klart på Pirates igår. Verkade dock inte alls så förskräcklig som jag väntat mej. Slutet tar jag ikväll.

Catch You Later!!

Do your thing:
Postat av: Karin

stod det på aftonbladet iaf..


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin