♥ Måndax-Klubben!

Huvudvärkstabletten uppfyllde förväntan. Jag mådde bättre sen och är glad att jag följde med ut igår. Blev en lyckad kväll med dans och tjatter =) Mycket folk som vanligt... lite väl trångt igår. Har dock en fråga till Lidköping: Varför känns det numera som att alla ute är nykläckta 18-åringar med ingenting i knoppen och för mycket alkohol i kroppen? Vad hände med alla som är ett par år äldre än oss? (Dom jämnåriga skapar bara problem...) Mikaelas kommentar igår var hilarious! Jag citerar: Om man träffar någon intressant här inne måste man ju kolla leg på'n först! Hahahahahahaaa!!

Mikaela och Jag!

image165


Tess!
image166


Goooood!
image167


Do your thing:
Postat av: Karin

hehe leg kan vara bra att kolla;)

Postat av: Mikaela

Det var kul igår!!!!!!!

2007-07-03 @ 17:34:00
URL: http://www.BeautifulLife.blogg.se
Postat av: Mikaela

Men URK vilken konstig bild på mig =(

2007-07-03 @ 17:41:23
URL: http://www.BeautifulLife.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin