♥ Men för helvete! Nää nu jävlar...

(fritt citerat från "Sagan om de bannlysta")

Jag är åt helvete förbannad på allt som har med antivirusprogram att göra nu!!
Allt började med lite krångel med Norton som följde med på köpet i 60 dagar (eller nåt sånt)... började krångla och det var RISKUTSATT... Vem vågar surfa på nätet då? Inte jag med min nya dyrgrip iaf =/
Vi avinstallerade skiten och slängde in ett nytt igår, F-Secure. Men tror ni det funkar som det ska nu? Näääeeee då! Åhhhh, blir galen!

Idag efter jobbet tog jag lunch med Mikaela och Tess. Mumsigt fika på Söder är alla tiders =)
Efter denna aktivitet (och lite därtill) var det dags att trimma håret. Denna gången testade jag Salong Axelsson och jag är mycket nöjd! Tycker iofs inte om att klippa mej då en bit av längden åker av =( men håret mår ju gott och nu är det fräscht! Känns bra!

Som det ser ut nu måste jag jobba mina elva timmar imorn - BÄVER!!! Vill inte.
Då kommer inte en blogg så långt ögat kan nå skådas... vilket egentligen inte alls är något nytt nu i dagarna tack vare mina korviga virusskydd! Fast jag lovar att titta in imornkväll ändå! Och ordnar det sig med datorn så slänger jag in ett ord till idag! Håll utkik!

Ha det bäst mina vänner!!

image151

Do your thing:
Postat av: Camilla

delfiner är bara för vackra!

Postat av: Johanna

åh vilken härlig bild ! ;)

2007-07-18 @ 20:10:28
URL: http://johannalinnea.webblogg.se
Postat av: Linda

Vilken sötis bild!:)

2007-07-18 @ 22:42:29
URL: http://solkyss.blogg.se
Postat av: Lee

Delfiner är så fina :)

2007-07-24 @ 17:04:45
URL: http://vlee.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin