♥ Mot Alla Odds

Hallå där!

Idag fann jag mig tycka att det är pest att jobba och att jag helst aldrig vill göra det igen. Ever! Men jag tror inte att min önskan kommer att slå in. Isåfall måste jag antingen gifta mej rik eller vinna på Lotto. Och eftersom mitt kärleksliv är obefinligt just nu och eftersom jag aldrig spelar på Lotto, så har jag en känsla av att jag inte borde hänga upp mitt liv på dessa antingen's.

Jag är lite upprörd just nu. Hela dagen har det varit uppehåll, till och med lite sol... nu när jag slutat jobbet och kommer hem, tänker vara redig och ta en joggingrunda så pissar det ner!! It's not fair! Jag har alla odds emot mej för att vara hälsosam! Jag vill motionera men allt går emot mej:

1. Dåligt väder (inte kul att springa i regn, jag kan halka och dö)
2. Mina benhinnor (kan inte springa på asfalt, knappt gå raskt. Minimerar mina
     alternativa rundor)
3. Rädsla (obehagligt att springa i skogen helt själv, hör ihop med ovanstående)
4. Sommar-schema hos F&S (sållat bort många pass som skulle passat mej!)


Hmm, det ser inte ljust ut. Jag har en runda att springa som egenligen är bra. Mjukt underlag och trevlig miljö. Vad är problemet? Jo det ska jag tala om. Det är utvecklats en freaking golfbana där nu! Hur kul är det att ha en ständig skräck över att få en golfboll i huvudet? Nääh tack!

image193


Lite sol är vad jag vill ha!!
Kanske en powerwalk? Frisk luft efter ett skyfall... Kan behövas.
Igår var jag en sköldpadda. Ville helst stanna i mitt skal. Vet inte varför.
Just needed som me-time I guess. See Yaaaaa!

(Titta vilken söt kisse jag hitta! Den ska nog få finnas på mina sidor hädanefter =)
Kommer från
Raggartassen's hemsida, tycker inte om att knycka saker men jag
hoppas hon tycker det är oki!)

Do your thing:
Postat av: Mikaela

Wear a helmet! =)
Nej, men allvarligt, jag tycker inte du ska vara sånt träningsfreak, du ger mig dåligt samvete!!
Solkräm? What's that? Never used it! Hur ska man veta vad man ska ha för solfaktor o skit då???
HELP!!!!!!!!1
Puss!


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin