♥ Resultat:

Jag förtjänar en applåd!
16,1 kg vägde min resväska! Men jag tror att slutresultatet kommer ligga på 17 säkert.
Och äsch, jag orkar inte böka... det är värt att betala lite och få med allt!

Endast lite kvar att göra. Ska sätta på en film nu och mysa. Kommer ändå inte kunna sova =)
Natti natti! Hörs imorn!! PözZzZzzZZ!


Full!!  Men är jag nöjd nu eller kan något justeras?
image234

Målade och klara... äntligen!
image235


Do your thing:
Postat av: Karin

såg ju bra ut:)

Postat av: peter

Gud va snyggt lack på tånaglarna det där, jag har alltid målade tånaglar just nu har jag ett mörklila lack på dem. Vad är detta för färg och märke, detta måste jag bara ha.

2007-08-01 @ 18:03:43

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin