♥ Semester-humör?

Nej, inte direkt.

Vi hade tänkt  o ta en roadtrip till kusten. Tradition sen barnsben att åka till bland annat Hunnebostrand och Smögen. Men hur mycket semester-humör känner man av när det är grått ute och regnet står som spön i backen? Piss i halleluja-baljan, säger jag bara!

Försöker oxå byta bort min jobbarhelg som är på ingång. Det går väl sådär.
Skulle vara skönt att iaf slippa lördagen så man kan skjuta på den här roadtripen till imorgon. Jag intalar mej själv att regnet slutat då...

Fick ett sms nyss. Trodde det var någon från jobbet som skulle svara NEJ! på min förfrågan... men det var det inte, det var FRIDA! Gud så skönt att höra från henne!! Saknar min vän <3

Nääääee, jag drar ett avsnitt av OTH så länge. Tittar in igen senare.  Hoppas regnet slutat så vi kan åka till kusten!!
Hug!


Do your thing:
Postat av: Linda

Jag känner igen dig! :)
Hoppas ni kommer iväg!

Postat av: Karin

vill ocksåa ha OTH-boxen!!

2007-07-08 @ 12:23:01
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Linda

Visst är det så!
Jag gick där ja, på BF. Du fanns nog i samma hus. Fast jag vet dessvärre (e..ller det är kanske tur det) ingen story om dig. Skönt va? ;)

2007-07-08 @ 12:36:26
URL: http://solkyss.blogg.se
Postat av: Mikaela

Kusten i detta väder. Man blir bortblåst och dränkt! Facebook.com! Skaffa en, IDAG!

2007-07-08 @ 15:02:34
URL: http://www.BeautifulLife.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin