♥ Skärpning, vädret!

Emelie ska trotsa vädret och åka på semester några dagar... Just nu ser jag mest fram emot shoppingen på TORP på hemvägen!! =) Hoppas verkligen att vädret skärper sig och ger oss SOL nu! Detta är för sorgligt. Regn varenda dag, bläääääääääääääääääääääääää!

Nu ska jag mejla A-kassan eftersom dom har sååååå mycket strul med deras telefonlinjer och du ska inte tro att facket kan hjälpa mej med mina utlandsärenden, nej det är A-kassan du ska prata med. Deras nr är 0771-43 50 60 och telefontid är mån... JAG VET!!!!!!!!!!!!!, hade jag lust att skrika i örat på henne. Jag har liksom försökt få tag på dom hela förra veckan, damn it!

Blåsa håret, packa lite kläder och sen drar vi!
Pöss Pöss!!

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin