♥ Soooolat!

I förmiddags solade jag! Kan du tänka dej? Äntligen lite sol och jag kunde ta vara på den. Helt underbart! Sitter inne nu för molnen gjorde uppror och bjöd oss till och med på en skvätt regn. Inte vad jag önskade mej men nu tittar solen fram igen, svagt men den finns där.
Eftersom man brukar bli varm när man solar tog jag en paus mitt i allt och mumsade jordgubbar och Pucko. Pucko är min favoritdryck! Det är såååååå gott =)

image164

Ska fram till stan vid två, möta mamma och åka till banken och försäkringskassan. Lite stuff som måste ordnas innan Spanien. Skulle ringa facket idag igen oxå men glömde bort att deras telefontid bara sträckte sig till 11.00. Måste ringa imorn istället! Men jobbigt att pallra sig upp innan elva imorn när jag ska till Måndax ikväll =/
Nytt pass har jag iaf fixat, så det är klart. Känns som att jag har miljoner saker att fixa... på bara en månad!

Trodde One Tree Hill skulle hälsa på i brevlådan idag, men det var tomt. Borde dyka imorn!

Har funderat på det jag sa igår om att det kanske kommer mera detaljer om lördagens äventyr. Men jag har kommit fram till att jag inte vet vad mer jag ska säga. And I mean for real... jag ser mest dimma. Just ordet Roligt sammanfattar väl det mesta av kvällen!

Later!

Do your thing:
Postat av: amelie

Gott med pucco!

Postat av: Karin

jag vill också på one tree hill på posten ju:( nu ska vi ner på stan!

2007-07-02 @ 13:45:04
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Jonna

pucko är sååå gott!
J

2007-07-02 @ 18:01:59
URL: http://jonnaat.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin