♥ The Day After Yesterday

Uuuäää, har vart bakfull idag. Hmm, jag måste läsa det jag skrev nu en gång till...
Jag blir aldrig bakfull, men det är sant det jag säger.
Sov över hos Nathalie och vaknade med huvudvärk och någon form av illamående. Ville inte lämna sängen, vilket vi heller inte gjorde förrän det var dags att gå till tåget vid halv ett. Kändes bättre på hemvägen, åkte gratis hem oxå! Hihi... ingen kom och tog betalt. Och vem säger till konduktören i ett sånt läge? Not me!

Väldigt roligt igår!

. . . . .

Det blir dagens update på gårkvällen.
Kanske kommer mera =) Nu orkar jag inte tänka på fest, (fast jag vill såklart till Måndax imorn)!
Detta kan jag dock bjuda på:

       
     

Nu säger jag god kväll gott folk. Måste flytta datorn från mitt knä innan låren brinner upp. Nej, så varm är den inte... skojade med er =) Men lite tungt är det. Neeeej, skoja igen! =)
OBS! Detta är inget skoj: Ska åka och köpa mej en smaskig kebabtallrik nu! MUMS!! Har varit extremt sugen på junkfood nästan hela dagen. Med undantag från imorses... Herrå!

image155

Ps: Bakfyllan beror på min och Mikas eldiga idé och att dra flera shots med päronvodka innan färd mot målet!


Do your thing:
Postat av: Karin

nice:) aa har varit en riktigt partyhelg för mig
MEN ååå den där absoluten vill jag ha!!! god?


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin