♥ Uuhm...

well, kläderna ligger nu i en hög på golvet. Jag har tagit fram linnen, kjolar, en tjockare tröja och självklart bikinis. Alla 3 åker med. Den rosa, som jag vigt åt den här resan, kommer att få åka med i handbagaget tror jag. Den luktar godis just nu eftersom jag har mitt färdlektyr i samma väska. Nya väskan förresten, skulle visat kort jöö, gör detta imorgon!

Appropå imorgon. Dagen ser ut såhär:
Jobbar 8-13.
Lunch med Mika och Tess mellan 13-14.
Möta mamma 14 och göra bankärenden, + ev fila på inköpslistan.
Efter stan åker jag hem och försöker reda ut bombnedslaget på mitt golv.

What about Brian... vilken mysig serie! Jag höjer tummen upp för Adam och Marjorie! Nästa vecka får dock mor o far se till att spela in åt mej eftersom jag har annat på g!

Imorn är det oxå officiellt min sista dag på jobbet.
Detta ska jag fira med monsterfika =) God Natt Vänner!

Do your thing:
Postat av: Karin

ha så fint på jobbet idag då:)


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin