Fortsätter på det här med ingen rubrik idag... tror det blir bäst så!

Börjar jobbet om en timma. ÖKEN! Måste göra mej iordning, sitter fortfarande i morgonrocken. Har inte gjort någonting nu på förmiddagen. Tittat igenom nya H&M-katalogen och betalat en räkning.

Nu ligger den stora tomma resväskan på golvet. Får nog börja tänka på packningen ikväll. Herregud, vad ska jag ta med mej? Fick mejl igår från Barskolan som rapporterade att det var cirkus 30 grader där nere... Jag behöver alltså inte tänka på att packa ner jackor och stora tröjor! Känns gött o veta att man iaf kommer få två veckors sol på sig iår! Det behöver jag!! =)

Jag längtar massor tills vi åker men ändå kan jag redan känna hur skönt det ska bli att komma hem igen. Träffa syrran igen och pussa på Enza! Jag tänker för mycket på framtiden... LEV I NUET EMELIE!

Do your thing:
Postat av: sofie

svar; det låter härligt, solnedgång tillsammans med någon är aldrig helt fel:)

Postat av: Karin

när ska du åka?:)

2007-07-24 @ 12:49:11
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Linda

Härligt värre!
Jag fick hoppa över måndax igår, jobbade natt :/ Hoppas du hade roligt. Vi kanske ses där senare i sommar! :)

2007-07-24 @ 16:22:26
URL: http://solkyss.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin