Allsång i regnet...

Himlen, kan du stänga dej nu?

Allsång på Skansen har nyss börjat... men inte regnar det i Stockholm inte. Nej, solen lyser!! Helt otroligt, dom har alltid sån tur i det programmet! Kul för dom. Här pissar det. Det har tokregnat hela dagen och nu blir jag trött på det!!

SLUTA!!!

Jag tror inte Tor hör mina rop... Tor förresten, mohahahahaha. (Mikaela fattar och Natta borde veta) Tor har många innebörder för mej nuförtiden, Vädergud, bröd och "minderårig" hottie =)

Tänkte på en sak, Aftonbladet har börjat använda ordet Hilfe i sina artiklar flitigt. Ofta i sammahang där man blir förskräckt typ... Hilfe! Men hur uttalas det? Hillfi? Hillf?

Försöker få tag i Frida men ingen svarar hemma hos dom jööh! Det finns bara en sak att göra - jag kör min egna allsång. Allsång i regnet.


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin