Good Feelings!

Ännu en underbar dag med sol och värme! Man vill inget hellre än att slänga sig på gräset och njuta!
Men än är vi inte där... jag gissar på att gräset är kallt och fuktigt!
Ska iaf gå ut och gå strax. Måste gå in nya skorna. Premiär i lördags, kändes ganska bra.
Hade dock träningsvärk i vaderna efter en lång fredag i high heels. Min bedömning av smärta halkade därmed på sne och jag gör ett nytt försök idag.

Vet inte varför mitt söndagsinlägg igår inte publicerades. Ni kunde väl inte heller läsa det?
Finns nu iaf längre ner... och jag har även lagt upp bild på mej och sis från lördagen.
Men nu däremot ska du få smaka på min sommarvy:

image126

Jag älskar när våra lindar har slagit ut! Det är super mysigt!!

image127

Just denna bilden ger mej en känsla av skolavslutning.
Jag vet inte varför men jag får speciella minnen från avslutningar då man gick i låg och mellanstadiet.
På den tiden var det riktiga avslutningar i kyrkan och varje klass sjöng en egen sång.
Man plockade en bukett med blommor och gav till fröken... helst liljekonvalj.
Sa hej då och Glad Sommar till kompisarna och hade ett lååååångt och skönt sommarlov framför sig!
Den tiden saknar jag nu...
Jag saknar att springa runt på gräsmattan och leka att man var en häst. Saknar att leka att löven från träden var pengar, att grönsakslandet var en mataffär och att ha med sig alla gosedjuren i bilen på semestern! Likaså milkshake, godis och ett nyinspelat kassettband (fast det var naturligtvis helt onödigt med ett nytt eftersom låtarna var samma år efter år...) Åh vad fort tiden går!

Skulle kunna sitta här i timmar och bara minnas allt skoj! Och hur lätt livet lekte när man var barn...
Men nu måste jag göra annat. Ha en bra dag allesammans!
Visst är min orkidé jag fick av mamma helt underbar?

 

Sweet Kisses!

Do your thing:
Postat av: Tessan fr karlstad

Hello sunshinegirl! URK!! vad länge du ska jobba på onsdag! hur orkar du??! Åh, jag missar karnevalen *fan* Trodde den var på onsdag kväll men icke! Ska du fram och kika på dem?? Jag vill oxå ta studenten "en gång till, tack!" =D Vi får synas till helgen kanske?? Jag kommer hem ons denna veckan sen får vi kolla på balen ihop kanske?? Ha det nice gullet! Pussis

Postat av: sofia

svar: tack så mycket :)

2007-06-04 @ 16:07:25
URL: http://imfeelingthis.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin