Good Morning Sunshines!

Det är så bra gjort av mej när jag hinner med en blogg på morgonkvisten!
10 minuter kvar tills resan mot jobbet kallar.
Du kan förresten aldrig gissa vad som hände igår... punktering på cykeln!!
Vad är det här? Det kan inte vara sant!!
Men förmodligen var det fel på detta däcket redan från början. Det var bara att hoppa in i bilen istället. Men idag är hojjen checkad och klar!

Efter jobbet, klockan 13.00, hämtar mamma upp mej. Vi köper Fredagsgott och tar även vägen över Gunnarssons för att hämta ut min dator! Wiieeee! (Mikaela, jag vet att du älskar det uttycket! Mohahahaha)
Om allt går som det ska kanske du får en blogg senare från min nya älskling =)

Puss och Kram!

Do your thing:
Postat av: Mikaela

Jag är glad för din skull att du får din efterlängtade dator. Men vännen, det där yttrycket är FÖRBJUDET!!


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin