Hawaii

Jeeey! Arbetsdagarna slut för denna vecka! 4 sköna lediga dagar framför mej och vi startar med Midsommar! Tjolahopp! Nu ska jag bara ta det hawaii, njuta liksom =) Men... jag tror säkert jag kommer stressa lite imorn innan Tess o Jocke + hans polare hämtar upp mej. Det vore inte jag om jag inte var stressad inför en festlig kväll, hahahaa!

Jag har ingen lust att springa i affärer imorn men eftersom jag ska ha en blomma i håret och inte har någon blomma måste jag göra ett underverk. En av stickare in på Ålle, trodde ju H&M var givet men icke då! Typical! Och på min rast idag var planen att tjacka en ny outfit. Jag kan tala om att planen inte gick i mål. Jag hade en allvarligt dålig dag idag rent utseende-mässigt. Håret skrek bad hairday och inga kläder satt snyggt! Hatar sånna dagar!

Well, slöar i soffan just nu och tittar halvt om halvt på Kanal 5's långfilm A guy thing. Jag är lite trött men det känns bortkastat att lägga sig såhär tidigt när man är ledig följande morgon!
Imorgon blir det gott om sånt här...

image100

Vi hörs pals!

Do your thing:
Postat av: Karin

åå va gott:)
hehe jordgubbssolen kommer senare idag;)


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin