Jag vill sola...

men solen retas!

Vädret är omväxlande idag. Mer än någonsin!! Solen lyser ibland och då vill jag ut och sola! Men när jag plockar fram bikinin och ska ut så gömmer sig solen bakom molnen. Det såg ut att bli regn förut till och med... Dumma sol! Ser ju ut som en selleri fast juni snart är slut... nääääee, hör ni hur det låter? Juni är snart SLUT! Jag får lite panik nästan. Det är så mycket jag vill hinna med innan Spanien. Och framför allt vill jag åka och känna att jag haft en underbar sommar här i Sverige först! Men en sommar utan sol är som kärlek utan kyssar - iskallt!

Nu är det ju iofs inte iskallt ute även om solen håller sig borta men det är fan ingen riktig sommar! Jag vill bli brun och jag vill åka ut med båten. Jag vill ligga vid stranden och käka glass. Kanske irra bort sig vid Svalnäs... =) Jag vill åka till Liseberg med Frida!! Det sista lär dock inte hända iår eftersom Frida är upptagen varje dag som jag är ledig! Buhu!!

Nu ska jag bädda sängen. Kan man få sola lite sen eller?

Do your thing:
Postat av: Karin

hehe aa jag ska vara ute i solen jag:p


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin